donderdag 1 december 2011

Thailand: Onderweg met de iPad

Pattaya (Boxing Roo (8))

Nu zijn we toch gezwicht voor een iPad en ik ben druk met het testen of het mogelijk is om dit kleine ingenieuze stukje elektronica mijn MacBook Pro kan vervangen.
De eerste opdracht heeft het met vlag en wimpel doorstaan! Je kan er vanuit gaan dat de iPad een hele stapel boeken en tijdschriften zal vervangen. Ik heb een Lonely Planet gekocht en die 600 gram zit nu digitaal in het geheugen. Ik zal nog wel moeten testen met de markers en de boekleggers! Maar ik heb alle hoop dat dat wel goed gaat komen.
Het schrijven van een stukje voor mijn weblog gaat erg gemakkelijk. Er zijn een paar apps die het heel gemakkelijk zouden moeten maken maar die werken helaas niet zoals het hoort. Een paar Euro's verloren en dat is meteen dan ook weer meteen het nadeel van dit computertje. Want uiteindelijk is dit gewoon een computer met beperkingen.

Sent from my iPad
Copyright/Disclaimer