dinsdag 27 december 2011

Thailand: Goede voornemens?

Pattaya (Boxing Roo (8))

Terwijl de meesten de goede voornemens van start laten gaan ben ik al wat eerder gestart. Met de plannen voor een langere fietstocht in het verschiet heb ik alvast een goedkopere fiets aangeschaft om hier in Thailand onder de zon rustig wat kilometers in de benen te krijgen.

Het is een vuurrode Trek 3900. Natuurlijk weet ik ook wel dat dit niet echt een goede fiets is maar voor de paar maanden dat ik hem ga gebruiken is hij het geld wel waard en zal waarschijnlijk wegens de prijs gemakkelijk weer te verkopen zijn.

Vanaf vandaag probeer ik dus elke dag minimaal één ritje te maken. Geen afstanden maar een uurtje of anderhalf lekker relaxed trappen door een wat rustigere omgeving dan het drukke Pattaya. De GPS heeft zijn plaatsje op het stuur ook al gevonden dus ik zal niet gemakkelijk verdwalen.
Copyright/Disclaimer