vrijdag 23 december 2011

Thailand: Het is weer die tijd van het jaar

Pattaya (Boxing Roo (8))

Het is alweer die tijd van het jaar! Als ik over mijn schouder terug kijk heb ik geen gemakkelijk jaar achter de rug. Maar ik heb ook niet echt reden tot klagen.
‘Het kan niet altijd feest zijn!’, heeft mijn grootmoeder me vaak op de borst gedrukt.
En ze heeft, zoals heel vaak, ook weer gelijk met haar werkmansvrouw wijsheden!
Vrienden verloren en vrienden gewonnen, nieuwe landen en bestemmingen bezocht maar ook oude vrienden in bekende plaatsen weer ontmoet.

Maar de grootste verandering was het arriveren van mijn Lyka. Nu we met z’n tweeën op pad gaan is het wel heel anders! Het lijkt alsof ik minder serieus ben geworden maar aan de andere kant geniet ik ook meer van wat ik zie omdat ik het met iemand anders kan delen.
Ik kan niet wachten op 2012 want dan zijn we samen voor drie maanden in Europa, als Lyka een visum krijgt, en gaan op ontdekkingsreis is Oost-Europa. Misschien wel met de fiets.

Vanuit een een mooi en droog Thailand wens ik al mijn lezers, vrienden, kennissen en iedereen die ik ontmoet of ben vergeten

Copyright/Disclaimer