Foto's verhuizen en herschrijven

Enkele jaren geleden heeft Google de stekker uit Picasa getrokken en tot nu toe ondervind mijn blog daar nog steeds problemen van. Omdat ik voorlopig toch niet meer op reis ga ben ik de verhalen uit 1999 aan het herschrijven en de foto's aan het verhuizen naar Flickr. Veel leesplezier met mijn avonturen van alweer ruim 18 jaar geleden!

woensdag 6 januari 2010

Nederland, een uitnodiging

Pattaya, 6 januari 2010

Na de mooie toertocht van vorige maand door Thailand met Gary, Kevin en Jack ben ik nu uitgenodigd om naar Engeland te komen voor een tochtje. Kevin heeft alvast een foto van zijn Harley Davidson gestuurd om me een beetje warm te maken. Ik wil jullie natuurlijk een foto van dit beest niet onthouden.

1 opmerking:

Copyright/Disclaimer

Gratis eboek downloaden/lezen?