zaterdag 16 november 2013

Thailand: Regen?

Nong Khai (Pikul Apartment Hotel (15)


De weersverwachting in combinatie met snel internet, èn vermoeidheid maken deze zaterdag tot een heuse rustdag. Een echte rustdag! Ik verlaat de heerlijke kamer alleen voor de brunch en het diner.

En na avondeten ga ik nog een paar biertjes ga drinken bij Noi & Brandon aan de boulevard. Vandaag heb ik enkele verhalen geschreven en honderden foto’s verwerkt. Ik ben weer bijna bij met het schrijven en kan voorlopig weer verhalen plaatsen. Ook zijn de plannen verandert! Ik moet terug naar John in Bua Yai omdat hij het onderdeel heeft besteld voor mijn motor.
Wanneer dat is gerepareerd ga ik ook langs Pattaya om mijn motorpapieren op te halen. Er broed iets in me dat me, wanneer het weer niet tegen zit, naar Maleisië trekt. We zien wel. Morgen gaan we in ieder geval weer op pad.

Om zes uur het volkslied! Zouden we in Nederland ook moeten invoeren!



Pattaya - Chantaburi - Watthana Nakhon - Buriram - Bua Yai - Surin - Si Saket - Khong Chiam - rond Khong Chiam - Mukdahan - Ban Phaeng - Nong Khai 1.855 + 292 = 2.147 Km



Copyright/Disclaimer