zaterdag 16 april 2011

USA: Opnieuw de regen

Buffalo

Ik heb tot nu toe niet hoeven te klagen maar het weer van vandaag was nog slechter dan mijn eerste dag in Toronto. Het regende zelfs zo hard dat er in twee van de appartementen van mijn vriend een lekkage ontstond en dat was in het laatste jaar niet meer voorgekomen.
Gisteren hadden we plannen gemaakt die nu allemaal, letterlijk en figuurlijk, in het water waren gevallen. We konden dus echt de hele dag niets doen!

Het hoogtepunt was een echte lekkernij uit Buffalo (NY) en omgeving. Het broodje heet “Beef on Weck”. Het is het lekkerste broodje rosbief dat je je maar kan voorstellen en het gezouten broodje met kummelzaad is ook heel apart. Als een echte uitzondering dronk ik een flink glas bier bij deze delicatesse.

De rest van de dag hebben we een beetje rondgehangen en ik heb nog een iPod Nano gekocht die straks als horloge dienst moet gaan doen.
‘s Avonds gingen we natuurlijk een biertje drinken en met de “Buffalo Sabres” in de play-offs can de NHL stonden alle tv’s op het ijshocky kanaal. Helaas werd er met 5-4 verloren maar dat mocht de pret niet drukken. Morgen ga ik weer verder en na de trein is nu het vliegtuig aan de beurt.
‘Boston here I come!’
Het weer is wisselvallig maar misschien heb ik deze week meer geluk.
Copyright/Disclaimer