zondag 17 april 2011

USA: De 100.000ste bezoeker

Buffalo (New York)



Na de 25.000ste bezoeker kijk je nog wel naar de teller maar een jubileum lijkt zo ver weg dat je er niet meer aan denkt. En nu is de 100.000ste bezoeker dan toch langs geweest.
Dat geeft meteen ook wat tijd om een eenvoudige analyse van de bezoekers aantallen te maken.

Na 1609 dagen heeft mijn weblog deze mijlpaal bereikt. Ik heb 1014 verhalen gepubliceerd, en dat is 1 verhaal per 2 dagen. Gemiddeld waren het 434 bezoekers per week.
Er zijn tot nu toe bezoekers geweest uit 81 verschillende landen. Een kleine 80% komt uit Nederland en België, aangevuld met Nederlandstaligen in Thailand.

Ik ben erg blij dat ik zo'n breed publiek kan boeien met mijn verhalen en foto's en ik hoop dat het in de toekomst alleen nog maar meer wordt. Ik heb voorlopig nog geen zin om te stoppen met reizen en ik hoop dat ik hier nog heel lang mee kan doorgaan.

Nogmaals bedankt voor uw bezoeken en ik hoop u nog vaak te mogen begroeten op mijn weblog.
Copyright/Disclaimer