woensdag 10 februari 2010

Nieuw Zeeland, terug naar het Noord-Eiland

Paraparaumu (Barnacles Seaside Inn YHA), 10 februari 2010

Wachten en internet tot de boot om twee uur vertrok. Gelukkig had ik op het laatste moment mijn ticket kosteloos kunnen wijzigen. Met een ticket van twintig dollar goedkoper was dit niet mogelijk geweest en zo blijkt dus weer dat goedkoop vaak duurkoop is.

Tijdens de drieëneenhalf uur aan boord van de veerboot liet ik mijn reis over het Zuid-Eiland nog één keer de revue passeren en de conclusie is dat ik heel veel mooie dingen heb gezien en heel leuke mensen heb ontmoet. Ik ben wel een week eerder vertrokken dan gepland, maar dat is geen nadeel. Als je naar de kaart kijkt met mijn sporen er op getekend dan begrijp je wat ik bedoel.

Laat, veel later dan normaal viel ik het hostel in Paraparaumu binnen. Het was begonnen te regenen en de vooruitzichten voor morgen zagen er niet zo goed uit.
Copyright/Disclaimer