woensdag 3 februari 2010

Nieuw Zeeland, de eerste echte rustdag

Wanaka (Wanaka YHA), 3 februari 2010

Ik was alleen en ik heb geslapen als een os. Na het ontbijt van roereieren, bonen in tomatensaus, worstjes en toast ging ik aan de slag om mijn foto’s bij te werken. Ik lag er nu zevenhonderd achter en die moesten nu toch wel echt nagekeken worden. Als het ‘s avonds te gezellig is dan blijft “het werk” liggen!

Na de lunch ging ik naar het “New Zealand Fighter Pilots Museum”. Dit kleine museum is echt de moeite waard! Mocht je langs het museum komen dan raad ik je aan om het te bezoeken. Ook een kop koffie in het kleine restaurant, met zicht op de landingsbaan, is een mooie plaats om oude vliegtuigen in actie te zien.

De rest van de dag heb ik geluierd in de tuin van het hostel. Ik ben nu drie weken in Nieuw Zeeland en ik ben alweer op de helft. Nog ruim een week op het Zuid-Eiland en dan ik het Noord-Eiland ontdekken.


Een wel heel vreemde sport!

Copyright/Disclaimer