dinsdag 28 december 2010

Thailand: Vroeg terug in Pattaya

Pattaya (Boxing Roo)

Drie dagen eerder dan verwacht komen we weer aan in Pattaya. Het lijkt drukker dan toen we vertrokken. Na het overheerlijke ontbijt zijn we op topsnelheid naar Pattaya gereden.

De ruim 400 kilometer nam ongeveer zeven uur in beslag. We zijn wel een paar keer gestopt maar ik heb geen foto’s meer geschoten. Tijdens de rit heb ik voldoende tijd gehad om er over na te denken waar het fout is gegaan en hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen.

Conclusie:

1. Ik heb teveel en te diep georganiseerd. > De volgende keer zal ik de route minder gedetailleerd uitzetten en maar een paar Toeristische Punten en een benzinestation aan het begin invoeren.
2. Er zijn verschillen in interesse tussen ons. > De volgende keer zal ik goed overleggen of we wel elkaar moeten rijden. Misschien is het beter om elkaar gewoon op het eindpunt weer te ontmoeten. Maar dit maakt het wel gevaarlijker in het geval van pech of wanneer het noodlot toeslaat.

Misschien heeft het af en toe geklonken dat ik het niet naar mijn heb gehad maar dat is niet waar. Ik kan terugkijken op een leuke reis waarin ik ook weer dichter bij mijn Lyka ben gekomen. Ze heeft genoten van de rit en dat maakt dat we volgend jaar wel een paar reisjes gaan maken.


Dit was dan mijn laatste verhaal voor 2010 en voor de statistici onder U kan ik het volgende mededelen. Ik heb het afgelopen jaar 221 stukjes voor mijn weblog geschreven, het waren 8808 regels met 551264 tekens. Ik heb ruim 5000 foto’s geschoten waarvan de beste op Picasa te zien zijn.
Copyright/Disclaimer