maandag 27 december 2010

Thailand: Een nachtje bij John en Yoon

Bua Yai (John and Yoon's House)

Ik ben het racen nu echt zat, en van het plannen verder is ook niets meer terecht gekomen. Tijdens het ontbijt hebben dan ook maar besloten om apart naar het volgende doel te rijden.

Ik vond het heerlijk om niet steeds het gevoel te hebben dat ik in de weg reed of dat ik iemand ophield. Maar ook deze dag heb ik niet al teveel foto’s gemaakt.

We hadden wel geluk dat Lyka zag/hoorde dat één van de bouten waarmee het stuur vastzit bij het wegrijden op de grond viel.
‘Dat was een schok!’
‘Er had van alles kunnen gebeuren als dat niet was opgemerkt!’

Bij John en Yoon aangekomen viel er duidelijk een last van ons af en we wistten meteen dat dit de laatste nacht van de rit zou zijn. De jongens zouden een paar dagen hier blijven en wij vertrekken morgen naar Pattaya.
Copyright/Disclaimer