vrijdag 24 december 2010

Thailand: Zeven foto’s

Ban Khok (onbekend resort)

Na alle perikelen over de waypoints van gisteren was vandaag een lusteloze racedag. Er leek geen einde aan de, overigens mooie, wegen en er werd ook veel minder gestopt. Er was geen behoefte meer aan een gesprek en ook de samenspraak ontbrak. We reden er eigenlijk maar een beetje op los terwijl mijn verhaal over de grote leegte van de bergen op dovemansoren viel. Gelukkig kon ik ze er wel van overtuigen dat we moesten tanken want anders waren we zeker in het midden van niets stil gevallen.

In totaal heb ik zeven foto’s kunnen schieten totdat we een plaats hadden gevonden om te overnachten.

Ik heb nu wel het gevoel dat het einde nabij is. Iedereen doet maar wat en ik wordt nog steeds afgezeikt over die slechte dag. Ik kan er gelukkig nog wel om lachen hoewel ik weet dat ik die weg volgend jaar zal mijden.

Het onbekende resort was best prettig. Ik moest wel stilletjes lachen dat Jack met zijn school Thais had uitgevonden dat het eten vanaf zeven uur zou worden geserveerd. Hoe vreemd dat de Spanjaard met zijn Franse meisje al voldaan om tien voor half zeven klaar waren met het avondeten. Zelf was ik ondertussen even naar het dorp geracet om wat koud bier in te slaan.

Het eten was goed en de avond voor mij gezellig. Natuurlijk zonderden de andere twee zich weer af en ik bleef alleen over met de eigenaar en Paul.

Terwijl ik probeerde zijn Garmin Colorado te voorzien van de Thaise kaart dronken we een biertje en een whisky. Laten we maar hopen dat morgen een mooiere dag wordt.
Copyright/Disclaimer