zondag 5 december 2010

Thailand: Long Live The King

Pattaya (Boxing Roo)

My best wishes and congratulations to the King of Thailand



Ten tweede wil ik iedereen bedanken die aan mijn verkorte enquête heeft deelgenomen. Na anderhalve dag had ik al genoeg reacties ontvangen om hetgeen aan te passen waar ik niet helemaal zeker over was. Ik kon de enquête al de tweede dag verwijderen. Helaas waren de negatievelingen even niet bezig met het knippen en plakken van berichten, alsof wij zelf de koppelingen naar de kranten kunnen vinden, en die voelden zich geroepen om hun frustraties met anderen te delen. Het zou leuk zijn als die mensen zelf een forum oprichten zodat ze geen andere lezers meer lastig vallen met woorden korter dan drie letters. Ondank enkele meer negatieve reacties op de prikpagina, die me trouwens uitstekend van pas zijn gekomen, waren de meeste positief en opbouwend.
Ik kom nu in een fase waar ik de laatste zaken aan het verbeteren ben. April 2011 is dus een serieuze deadline. Misschien worden er zelfs wel eerder exemplaren hier in Azië gedrukt. Al het nieuws staat voortaan op mijn website en Facebook. Ik wil de mensen die niet geïnteresseerd zijn in mijn boek niet meer lastigvallen met moeilijke vragen.
Copyright/Disclaimer