zaterdag 1 januari 2011

Thailand: Een terugblik op 2010

Pattaya (Boxing Roo (8))

Weer een jaar voorbij en wat voor een jaar? Het lijkt wel of elk jaar dat ik dichter bij de dood kom een mooier jaar is dan het jaar ervoor. Ik weet zelf ook niet waaraan ik dit verdiend heb maar ik stel het wel op prijs. Natuurlijk heb ik alweer een hoop plannen voor het nieuwe jaar die me hopelijk gezond weer naar drie nieuwe landen en één continent brengen. Natuurlijk zijn de verhalen op deze weblog te lezen.
Het gebruik van mijn Nikon 700 heeft veel toegevoegd aan mijn verhalen en ik ben trotser op mijn foto’s als ooit tevoren. Soms, wanneer ik met oude foto’s bezig ben, vraag ik me af waarom ik niet eerder een grote professionele camera heb gekocht. Noem het maar valse zuinigheid!

Met deze foto’s wil ik terugblikken op 2010

Januari 2010: Slope Point (Nieuw Zeeland)


Februari 2010: Tangalooma Resort (Australië)


Maart 2010: Bugis Market (Singapore)


April 2010: Bloemenmarkt (Amsterdam, Nederland)


Mei 2010: Taipei (Taiwan)


Juni 2010: Pattaya (Thailand)


Juli 2010: Suria KLCC (Maleisië)


Augustus 2010: Discoverey Café (Malacca, Maleisië)


September 2010: Zaltbommel (Nederland)


Oktober 2010: Sepang F1 Circuit (Maleisië)


November 2010: Pattaya (Thailand)


December 2010: Nowhere (Thailand)


Ik wens al mijn trouwe lezers natuurlijk een goed maar vooral gezond 2011.


Copyright/Disclaimer