maandag 9 augustus 2010

Singapore: Happy Birthday Singapore

Singapore (Hotel 81 Palace)

Elke dag als ik opsta voel ik me weer beter, mijn energie brengt me steeds een half uurtje verder maar vandaag redt ik het opnieuw niet. Ik wordt er niet depressief van want ik kan heerlijk slapen en uitrusten van de reizen van het afgelopen jaar. Het is zelfs lang geleden dat ik me zo uitgerust heb gevoeld.

Na een wandeling langs Arab Street en Orchard Road ga ik weer op het hotel aan. Mijn afspraak is wegens een dode kat afgezegd. De tank is leeg en ik slaap meteen weer.

De avond op TV is geweldig! Het is indrukwekkend om te zien hoe een hele natie de nationale dag viert. Met een show op de Padang die niets onder doet voor de opening van de Olympische spelen.
Waarom kan dit in Nederland niet? Ik weet wel een paar antwoorden maar ik kan die niet publiceren. De “vrijheid van meningsuiting” wordt gecensureerd door de linkse politiek die ten koste van alles aan de macht wil blijven. Links is een groot gevaar!
Een economische groei van 17,8% in het tweede kwartaal van 2010 is alleen haalbaar zonder de opvreters uit verre vreemde landen die niets toevoegen aan de maatschappij. Ook hier zijn er enkele van die individuen, maar die hebben zich snel aangepast en werken als paarden. Want als je niet werkt dan ben je hier niet welkom.
Met een warm gevoel van binnen en een traan in mijn ogen ga ik slapen. Wat is ons mooie Nederland in twintig jaar verkwanseld tot een derde wereldland waar de asocialen de baas in het openbaar vervoer zijn en de hardwerkende burgers worden genaaid.
Het is nog niet te laat maar er moet snel worden ingegrepen. Misschien dat het komende rechtse kabinet de juiste weg inslaat en het grootste gedeelte van de Nederlandse bevolking ook achter hun staat. Er moet worden ingegrepen en dat levert geen mooie plaatjes op voor het programmablad van de linkse groepen. Zachte heelmeesters maken nu eenmaal stinkende wonden.
Copyright/Disclaimer