zondag 8 augustus 2010

Singapore, enige verbetering?

Singapore (Hotel 81 Palace)

Gelukkig heb ik vannacht redelijk geslapen. Door de Paracetamol was de koorts een stuk minder met als direct gevolg dat ik minder zweette tijdens mijn slaap. Ik had zelfs trek toen ik door de iPhone om acht uur werd gewekt. Het is aardedonker in mijn slaapkamer als ik de gordijnen sluit. Nu ik me beter voel begin ik het hotel ook meer te waarderen. De kamers zijn klein maar zelfs tijdens het doorbrengen van veel tijd worden ze niet claustrofobisch.
De twee sneden krentenbrood zijn niet genoeg geweest! In de bus, lijn 51, naar het centrum beginnen mijn darmen te borrelen en er plaats voor meer. Laten we maar een oude bekende nuttigen bij de gouden bogen! Maar niet voordat er een nieuwe doos Panadol Extra was gekocht.

Na het tweede ontbijt voor vandaag voelde ik mijn krachten weer wegstromen. Snel zoek ik mijn weg terug. Eerst door de verzengende hitte die overgaat in de koelte van de bus. Even slapen en weer op krachten komen. Ik realiseer me dat ik mijn afspraken voor vanavond moet afzeggen en dat het doel voor dit bezoek, Singapore National Day, helaas te vroeg komt.

‘s Avonds onderneem ik nog een poging om te bezien of ik het toch misschien mis had. Maar nee, na mijn Yakisoba met zalm heb ik maar één wens. Slapen! En hopen dat ik morgen weer de oude ben. Het is de hoop op een snel herstel die me op de been houd.
Copyright/Disclaimer