dinsdag 22 september 2009

Nederland, op weg naar Dublin

Zaltbommel, 22 september 2009

De eerste twee weken thuis zitten er bijna op. Mijn werk is zo goed als klaar en morgen vertrek ik voor een weekje naar Dublin. Het probleem is eigenlijk dat ik nog geen idee heb wat ik daar ga doen.
De voorbereiding voor deze korte reis is nul komma nul. Maar desondanks zal ik me als alternatief door de stroom mensen in Dublin mee laten voeren en ik zal waarschijnlijk niet hulpeloos ronddrijven in de metropool.
De oude binnenstad van Dublin, met haar oude gebouwen, moet haast wel fotogeniek zijn zodat mijn camera overuren gaat draaien.
Op de pagina “iWalks in Dublin” heb ik een stuk of tien wandelingen gedownload en die zullen me goed van pas komen. Combineer de wandelingen met bezoeken aan diverse attracties en musea, én natuurlijk als hoogtepunt de Guinness brouwerij, dan staat het garant voor veel plezier.
De culturele wandelingen worden onderbroken voor culinaire expedities en in de avond moet ik helaas naar de pub. Live muziek en lekker eten. Ik heb er een goed gevoel bij en denk dat het haast niet mis kan gaan.

Vandaag ga ik nog in Nederland op pad! Het mooie herfstweer is te aantrekkelijk om binnen te blijven. Een lange wandeling door het Brabantse heidelandschap van Boxtel naar Oisterwijk.
Copyright/Disclaimer