Foto's verhuizen en herschrijven

Enkele jaren geleden heeft Google de stekker uit Picasa getrokken en tot nu toe ondervind mijn blog daar nog steeds problemen van. Omdat ik voorlopig toch niet meer op reis ga ben ik de verhalen uit 1999 aan het herschrijven en de foto's aan het verhuizen naar Flickr. Veel leesplezier met mijn avonturen van alweer ruim 18 jaar geleden!

woensdag 16 september 2009

Nederland, kleurig fruit

Zaltbommel, 16 september 2009



Het grootste gedeelte van mijn werk zit er op. Ik ben de eerste week alleen maar in Zaltbommel gebleven en heb foto's rond de oude binnenstad gemaakt. Zaltbommel ligt dan wel niet in "de Betuwe" maar er hangt toch in de buurt voldoende fruit aan de bomen om geoogst te worden. Deze kleine rode appeltjes hangen aan een sierheester en zijn alleen maar een lust voor het oog.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Copyright/Disclaimer

Gratis eboek downloaden/lezen?