dinsdag 17 april 2012

Nederland: Bezoekers in één jaar


Zaltbommel

Vorig jaar op deze dag tikte ik de honderd duizend bezoekers aan terwijl ik arriveerde in Boston. Ik had gedag gezegd tegen mijn vriend Wes en vervolgde mijn korte reis door Canada en de USA. Ik had er veel over nagedacht wat mijn volgende mijlpaal zou zijn.
‘Tweehonderd duizend?’
‘Tweehonderd en vijftigduizend?’
Ik wist het niet en kon ook geen ander antwoord vinden op deze vraag!
Totdat ik een paar dagen geleden op het idee kwam om 17 april maar mijn peildatum te maken. Gemakkelijk om ongeveer het aantal bezoekers van het afgelopen jaar te bepalen. Mijn weblog groeit en natuurlijk heb ik ook weer meer bezoekers in het afgelopen jaar mogen begroeten. En wel 35.000 bezoekers in het afgelopen jaar. Tot nu toe hebben 135.000 bezoekers uit 102 verschillende landen.
Het gaat als een trein ondanks dat ik aardig wat minder verhalen heb gepubliceerd. Hat samen zijn met mijn meisje Lyka neemt natuurlijk ook veel tijd in beslag.
Vanzelfsprekend wil ik jullie allemaal bedanken voor het bezoeken van mij weblog, de reacties (positief of opbouwend negatief) en de gezellige gesprekken als ik één van jullie onderweg tegen kwam. Jullie allemaal te samen zijn de motivatie en de motor voor mijn creatieve uitspattingen. Ik hoop dat jullie ook in het komende jaar weer de weg naar mijn weblog kunnen vinden om de verhalen te lezen en de foto’s te bekijken. Er staan niet echt spectaculaire reizen op het programma maar ik hoop dat het toch boeiend genoeg is om de verhalen tijdens de lunch of op een ander tijdstip te lezen.

Het komend jaar hoop ik dan echt een paar eBoeken in iTunes te publiceren. De eerste zal gratis zijn en de volgende worden niet al te duur.
Copyright/Disclaimer