woensdag 7 juli 2010

Thailand: Het WK voetbal 2010 (deel 5)

Pattaya (Boxing Roo)


Nederland heeft zijn rol als favoriet helemaal waargemaakt! In een zinderende halve finale wedstrijd werd Uruguay verslagen. 3-2 stond er na negentig minuten op het scorebord. Door de zenuwen smaakte het bier niet meer en een fles witte wijn moest er ook aan geloven.

Om 16:30 stapte ik uit mijn bed. Wonder boven wonder smaakte het ontbijt me wel! Ik heb geen plannen om de wedstrijd Duitsland - Spanje te gaan kijken maar waarschijnlijk ga ik er toch maar op uit. Anders ligt er weer een slapeloze nacht voor me.
Van Thailand 2010

Maandagochtend om 01:30 trappen we af voor de finale. Daarna zal mijn leven nooit meer hetzelfde zijn. Twee landen die strijden om een een prijs, maar er is maar één hoofdprijs.

Copyright/Disclaimer