Foto's verhuizen en herschrijven

Enkele jaren geleden heeft Google de stekker uit Picasa getrokken en tot nu toe ondervind mijn blog daar nog steeds problemen van. Omdat ik voorlopig toch niet meer op reis ga ben ik de verhalen uit 1999 aan het herschrijven en de foto's aan het verhuizen naar Flickr. Veel leesplezier met mijn avonturen van alweer ruim 18 jaar geleden!

woensdag 7 juli 2010

Thailand: Het WK voetbal 2010 (deel 5)

Pattaya (Boxing Roo)


Nederland heeft zijn rol als favoriet helemaal waargemaakt! In een zinderende halve finale wedstrijd werd Uruguay verslagen. 3-2 stond er na negentig minuten op het scorebord. Door de zenuwen smaakte het bier niet meer en een fles witte wijn moest er ook aan geloven.

Om 16:30 stapte ik uit mijn bed. Wonder boven wonder smaakte het ontbijt me wel! Ik heb geen plannen om de wedstrijd Duitsland - Spanje te gaan kijken maar waarschijnlijk ga ik er toch maar op uit. Anders ligt er weer een slapeloze nacht voor me.
Van Thailand 2010

Maandagochtend om 01:30 trappen we af voor de finale. Daarna zal mijn leven nooit meer hetzelfde zijn. Twee landen die strijden om een een prijs, maar er is maar één hoofdprijs.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Copyright/Disclaimer

Gratis eboek downloaden/lezen?