zondag 18 juli 2010

Thailand, een stuk beter

Buriram (Ploy resort)

En ik voel me een stuk beter. Misschien maar tachtig procent maar dat voldoende om vandaag de culturele tocht naar Prasat Meuang Tam en Phanom Rung te maken. Twee mooie tempels uit de Khmer periode. Dit is echt moeilijk te beschrijven dus volgen er nu de foto’s.

De eerste stop was een enorme Boeddha op een heuvel net buiten Buriram


Mooie landschappen


Prasat Meuang Tam


Phanom Rung

Na de tocht bezochten we opnieuw het restaurant en kreeg ik het slechte nieuws bevestigd dat mijn vriend Sjonnie Teerink op achtenveertigjarige leeftijd aan een hartaanval was overleden.

En zo zie je maar. “Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog kan doen!” Ik sloeg het avondeten maar over en koos voor een boterham op de kamer. Ik voel me steeds sterker worden maar ik moet nog wel voorzichtig aan doen.


Vreemd verkeersbord
Copyright/Disclaimer