donderdag 8 juli 2010

Thailand, eindelijk rust

Pattaya (Boxing Roo)


Nu er nog maar één weekend voetbal voor de deur staat heb ik vanaf maandag, opstaan met een warm gevoel van binnen en een flinke kater van het vele bier, nog precies veertien dagen tot mijn vertrek naar Kuala Lumpur. Na mijn vermoeiende reis met Tettje naar Taiwan en het WK voetbal waren er voldoende redenen om hier te blijven hangen. Nu wil ik nog een paar dagen een road trip op de motor gaan maken. Het lijkt er op dat Jack ook mee gaat en dan het zeker een leuke week worden.

Ons doel wordt het Ubon Ratchatani Wax Festival, daarna rijden we nog naar het nietige Khong Chiam. Ik kwam hier elf jaar geleden voor het eerst en sindsdien heb ik nog steeds warme herinneringen aan dit kleine plaatsje. 1600 kilometer in een week of acht dagen. Dat moet wel te doen zijn, zeker wanneer de regen wegblijft.
Copyright/Disclaimer