vrijdag 10 juli 2009

Thailand, wat gaan we nu verder doen?

Pattaya, 10 juli 2009

De plannen voor de komende vier weken zijn gesmeed en de accommodatie is geboekt. Oude vrienden en bekende steden, koude bieren en vertrouwde slaapplaatsen. “Drie keer zeven” zou de naam voor deze reis naar Maleisië en Singapore kunnen heten. Zeven nachten in Kuala Lumpur, zeven nachten in Melaka (Mallacca) en zeven nachten in Singapore. Van drie naar twee en dan naar een één ster accommodatie.

Tot mijn vertrek op dinsdag 21 juli blijf ik dus in Pattaya hangen, rusten en eten. De batterijen kunnen wel wat onderhoud gebruiken na die intensive ervaringen in Japan. Na mijn weekend in Bangkok heb ik weinig trek om in de laatste elf dagen nog een week weg te gaan. Het wordt dus slapen, eten, strand en een beetje bier drinken. Nederland komt alweer snel dichterbij en ik kijk er naar uit om jullie allemaal weer op de braderie te zien.

De laatste vier weken voor mijn vertrek wil ik misschien ook nog wel wat gaan doen maar ik heb nog geen weet wat ik precies wil gaan doen. Ik zie wel, zolang mijn creditcard niet doormidden wordt geknipt kan ik zo boeken.

Ondertussen heb ik ook alweer een reis voor Januari/februari/maart geboekt, acht en een halve week. De aanbieding van Singapore Airlines kon ik niet aan me voorbij laten gaan! Het blijft voor jullie een verrassing maar het is wel een bestemming waar ik lang geleden al een keer heen wilde maar de reis om verschillende redenen werd uitgesteld.
Ook heb ik weer iets nieuws aan de balk recht toegevoegd. "Flag counter" heet het kleine doosje met daarin de vlaggen van alle landen vanwaar ze mijn weblog hebben bezocht. Elf verschillende landen op één dag.
Copyright/Disclaimer