dinsdag 1 januari 2008

Nederland, het nieuwe jaar is begonnen

Zaltbommel, 01/01/2008


Het is vreemd om 2008 te typen op mijn toetsenbord. Het zal de eerste paar weken nog wel fout gaan. 2007 ligt alweer achter ons en het is geen slecht jaar voor mij geweest. Een paar dieptepunten en er zijn me weer een paar goede vrienden en bekenden ontvallen, maar ik praat liever over de hoogtepunten.


Mijn top drie van hoogtepunten voor het jaar 2007 staan vast.

Op de 1e plaats staat met stip! Het einde van mijn chronische diarree door verkeerde medicijnen.


Op de 2e plaats staat mijn bezoek aan Zuid-Korea, wat een schitterende bestemming waar ik zeker nog een keer naar terug ga.


Op de 3e plaats staat mijn bezoek aan Borneo, jammer dat het allemaal wat anders was gelopen dan verwacht maar ik kan toch terugkijken op een mooie reis met mijn vriend Tettje van Malsen.



Voor 2008 zijn de kaarten al geschud en veel vliegtickets geboekt. Zo vertrek ik over enkele dagen voor een week naar mijn geliefde Melaka in Maleisië samen met mijn vriend Henk de Vries.
Na dit korte uitstapje wordt het pakken en voorbereiden voor mijn eerste reis van het jaar. De bestemming is Sri Lanka. Er is al veel gelezen en wat ik heb gelezen is heel boeiend. Ik kom al tijd te kort en in 28 dagen zal ik eerst zoveel mogelijk van de oude hoofdsteden proberen te zien. Na Sri Lanka is Maleisië weer aan de beurt voor de nu traditionele Formule 1 race in Kuala Lumpur. Ik ga alweer voor de 9e keer!!





In 2007 heb ik meer dan dan 200 verhalen geschreven en een kleine 1900 kilometer gelopen. Ik hoop dat jullie in het komende jaar mijn verhalen weer met plezier lezen en van mijn kant zou ik vaker een opmerking van jullie zijde zeer op prijs stellen. klik gewoon op de letters onder het verhaal "reacties".
Copyright/Disclaimer