dinsdag 25 december 2007

Thailand, fijne dagen gewenst

Pattaya, 25/12/2007

Ik wens jullie allemaal een fijne kerst en een voorspoedig 2008.
Het is een kort jaar geweest en ik kan het bijna niet geloven dat we alweer aan de laatste zeven dagen van het jaar zijn begonnen.
Het is een bekend feit dat wanneer je plezier hebt de tijd vliegt en als je je verveeld de tijd kruipt. Het is nu eenmaal niet anders.
Helaas heb ik ook weer dit jaar enkele goede vrienden en bekenden verloren, eens te meer een drijfveer voor mijn reislust. Voor 2008 heb ik alweer enkele mooie reizen op het programma staan en als de "Lord Buddha" het toestaat zal ik weer veel mooie plaatsen bezoeken en leuke mensen ontmoeten.


De wereld is als een boek, als je thuis blijft lees je alleen de eerste bladzijde.
de Buddha, 563BC-483BC
Copyright/Disclaimer