maandag 3 december 2007

Nederland, de tienduizendste bezoeker is langs geweest!

Zaltbommel, 03/12/2007


Na precies één jaar en dertien dagen is de teller de 10.000 gepasseerd. Bedankt voor al jullie bezoeken en de steun die ik heb gevonden. Ik weet nu in ieder geval dat ik het niet voor niets doe.
Ik hoop dat ik in het komende jaar weer veel inspirerende verhalen kan schrijven en dat jullie er net zoveel plezier aan beleven tijdens het lezen als ik heb tijdens het reizen en het schrijven.
Volgend jaar staan er vijf grote reizen op mijn agenda naar uiteenlopende bestemmingen. De landen zijn nog een verrassing maar de manier waarop ik reis is al bij jullie bekend.
Nogmaals bedankt en ik hoop voor 20 november 2008 de twintigduizendste bezoeker op mijn weblog te hebben gehad.

Voor deze keer een 10.000 klapper
Copyright/Disclaimer