zaterdag 19 april 2008

Hong Kong, Storm

Hong Kong, 19/04/2008

Op vrijdag kondigde zich de eerste tropische storm van het serizoen, een typhoon genaamd Neoguri, zich aan met een stevige wind. De lucht had een hemelsblauw oog boven Hong Kong en de zon brak af en toe zelfs even door. Toch stond ons veel slecht weer te wachten. Op vrijdag bleef het bij enkele druppels maar zelf heb ik het risico niet genomen en ben de hele dag op Mt. Davis gebleven.
Zaterdag was het veel erger. Het begon met een lichte miezerregen die langzaam overging in een echte tropische regenbui. De bustocht in de ochtend om wat te eten te halen was een goed idee geweest. De rest van de dag bracht ik ook alleen met mijn computer in de koude keuken van het Mt. Davis YHA door. Aan het einde van de middag druppelde de andere bezoekers als natte hondjes binnen en werd het een beetje gezelliger.
Morgen moet er nog wel een buitje kunnen vallen maar gelukkig kan ik dan wel op weg en misschien zelfs mijn nieuwe jas proberen.

Even trainen na de regen!
Copyright/Disclaimer