dinsdag 14 januari 2014

Filippijnen: 200.000 bezoekers!

Legaspi (Legazpi Tourist Inn (314)



Toen ik ruim zeven jaar geleden op een kamertje in Singapore mijn gehele website verhuisde naar deze weblog was het nog geen uit hand gelopen hobby en had ik nooit kunnen geloven hoe groot “Travels and Troubles” zou worden. Nu zeven jaar, ruim 1400 verhalen en ruim veertig landen, later werk ik nog steeds met heel veel plezier aan mijn weblog.

Jullie, als bezoekers en lezers, zijn mijn drijfveer om steeds weer elke dag op reis eindeloos foto’s te verwerken en verhalen te schrijven.



Lyka en ik zijn erg trots dat we de 200.000ste bezoeker hebben ontvangen en kijken er naar uit om de 250.000ste bezoeker in 2014 te verwelkomen. 50.000 bezoekers in een jaar, daar zouden we ècht heel trots op zijn.
Het aantal lezers groeit nog steeds! Nieuwe sociale netwerken maken het ook nog steeds gemakkelijk om nieuwe lezers te bereiken. Zo heb ik in het afgelopen jaar Flipboard toegevoegd waarin mijn verhalen in magazine vorm op de iPad of andere tablet te lezen zijn.

We verwachten voor volgend jaar ook veel nieuwe lezers uit de hoek van mensen met een camper òf mensen die van plan zijn om een camper aan te schaffen. In augustus 2013 hebben we zelf een oud Fordje aangeschaft. Onze camper staat op stalling te trappelen om de weg op te gaan. Vanzelfsprekend komen er straks voldoende verhalen over ons zwerversbestaan in Nederland en Europa.



Wij willen jullie allemaal heel hartelijk bedanken voor het bereiken van deze mijlpaal en we hopen jullie ook allemaal weer te mogen begroeten in 2014!
Copyright/Disclaimer