maandag 6 september 2010

Nederland: Tegenslag

Zaltbommel

Nu ben ik al langer een fervent aanhanger van de creditcards met de bijbehorende mogelijkheden en natuurlijk zou het wel een keer fout moeten gaan. En deze keer ging het dus fout!
Door een slechte internetverbinding kreeg ik de melding: “Error 504 Gateway timed out”

Normaal gesproken geeft dat geen problemen over een beschermende verbinding maar deze keer was het fout gegaan. Na een middag op en neer bellen met de “Egypt Air” en “VISA” komt het waarschijnlijk wel weer allemaal goed en krijg ik mijn geld terug. Maar toch! Een hoop werk en tijd voor niets verspild. Het meest vervelende is nog dat ik niet kan boeken voor een tweede, vervangende, vlucht. Want mocht Egypt Air alsnog dat ticket verstrekken dan zit ik met twee tickets.
Ik weet echt wel dat de tegenstanders weer gaan komen met, ‘Zie je nu wel!’
Maar ik blijf bij mijn standpunt dat een creditcard niet meer in de portemonnee van de moderne reiziger mag ontbreken.
Copyright/Disclaimer