dinsdag 20 oktober 2009

Thailand, de grote verbouwing

Pattaya, 20 oktober 2009

Het lijkt dat ik weinig uitvoer op het ogenblik en als ik eerlijk moet zijn zijn mijn creatieve capriolen ook een beetje opgedroogd. De laatste twee weken heb ik hoofdzakelijk gebruikt om vooral veel te slapen en te plannen.
Nu ben ik al een stuk beter uitgerust en heb genoeg gelezen voor de komende twee maanden. Alleen het hoofdstuk rond de jaarwisseling is nog een grijs gebied. De vraag rijst: neem ik een visum voor Thailand, doe ik een visarun vanuit Thailand of gebruik ik het geld voor een aanbetaling voor een ticket naar een nieuwe plaats om de jaarwisseling te vieren?
De beslissing is niet niet gevallen maar hij zal wel snel moeten worden genomen omdat de tijd dringt.
Waar ik me wel intensief mee bezig heb gehouden is “de grote verbouwing van mijn weblog”. Ik ben nu op het punt waar ik voor 95% zeker ben hoe mijn weblog er verder moet gaan uitzien. Ik heb voldoende tips en aanbevelingen van jullie lezers gekregen en ik heb ze allemaal door mijn gedachten laten gaan. Maar zo eigenwijs als ik ben maak ik er toch iets van waar ik zelf blij mee ben.
Voorlopig zal er nog geen reclame op mijn weblog verschijnen! Ik maak de foto’s met veel plezier en schrijf de verhalen met nog meer plezier. Reclame zou de aandacht alleen maar afleiden. Misschien dat ik later nog één of twee grotere sponsors accepteer. Die liggen dan meer in de richting van het verstrekken van apparatuur dan het schenken van geld.
Morgen vertrek ik weer en ik heb in twee weken nul foto’s geschoten. Het moet dus wel heel duidelijk zijn dat ik erg druk ben geweest met andere zaken.
Hier nog een foto uit de oude doos en aan het einde van de week zijn er de eerste berichten vanuit Maleisië. Het water loopt me al in de mond als ik aan al het lekkere eten denk wat me de komende twee weken te wachten staat.
Copyright/Disclaimer