donderdag 29 oktober 2009

Maleisië, een nieuw project!!

Malacca, 29 oktober 2009

Vandaag zou het een vreemde dag worden!
In het verleden heb ik wel eens gesproken met een kennis die wat werk voor een magazine in Nederland had gedaan. Ik had daar natuurlijk ook wel oren naar maar ik heb nooit meer wat over deze zaak gehoord. Tot vandaag!
Het begon allemaal met een informele email of ik geïnteresseerd was en of ik met de formule, zeg maar opzet, van het artikel bekend was. Ik had het artikel van Niels wel gelezen maar ik vond het jammer dat er maar één foto bij het artikel op het internet stond.
Ik heb er kort over nagedacht en ik had er best wel trek in. Maar, ik zat nog vol met vragen over de rechten van de foto’s en wat er verder allemaal, technisch met de foto’s en dergelijke, verder bij komt kijken.
Het e-mailen ging erg snel op en neer en binnen een paar uur waren mijn vragen beantwoord. Ik heb er diep over nagedacht en kon wel akkoord gaan met de gestelde voorwaarden. De deadline ligt midden december, ik heb dus maar zeven dagen om dit project te realiseren.
Vanaf hier sluit ik het onderwerp totdat ik jullie kan melden wanneer het glossy magazine in de winkel ligt. Ik kan wel eerlijk zijn dat ik erg opgewonden ben om aan dit magazine mee te kunnen werken.
De rest van de dag was een lome! Een beetje met de computer, een flinke wandeling met een heerlijke lunch en een onverwachte ontmoeting. Een goede Zweedse vriendin uit Thailand stond aan het einde van de middag op mijn kamerdeur te kloppen. Ze was met drie Noorse vriendinnen op bezoek in Malacca om aan een Hash-run meer te doen. Ik heb geen idee wat het inhoud maar het zal best wel gezellig zijn want anders is Jane er niet voor te porren.
We zijn met zijn allen op stap te gaan om een paar biertjes te drinken. Een paar? Ja, ik heb er zes op en ik ben daar best een beetje trots op. Mijn camera was natuurlijk aan mijn zijde en ik heb deze foto’s, ook weer zonder flits, geschoten.
Copyright/Disclaimer