woensdag 10 oktober 2007

Thailand, de stilte na de storm

Pattaya, 10/10/2007

Vandaag is de lucht grijs en het regent af en toe. Een mooie dag om veel te slapen. Jullie zullen je wel hebben afgevraagd waarom er de laatste dagen niets meer is gepubliceerd na de storm aan verhalen van vorige week. Het antwoord hier op is eenvoudig. Veel van de verhalen die ik vorige week het gepubliceerd waren al in de ruwe vorm klaar. Ze dienden alleen nog wat te worden aangepast hier en daar en de foto’s moesten worden toegevoegd. De nieuwe verhalen hebben heel wat meer arbeid nodig.
Ondertussen heb ik wel weer twee mijlpalen bereikt met mijn weblog. Ten eerste ben ik de 6000 bezoekers voorbij en ten tweede is mijn weblog nu helemaal in het Nederlands. Ik ben uiteindelijk toch wel blij om voor mijn moerstaal te hebben gekozen.
Ik ben bijna klaar voor de voorbereidingen voor de volgende ronde. Dinsdag aanstaande vlieg ik dan naar Singapore. Ik ben zelf benieuwd of het Laos of een andere bestemming wordt in November/December. Er staan namelijk nog enkele mogelijkheden open. Het zal voor mij ook een verrassing zijn.

Copyright/Disclaimer