donderdag 18 oktober 2007

Singapore, de tweede dag in het Apple Service Center

09:07, Singapore time

Na een hele slechte nacht slaap ben ik weer terug bij af. Mijn laptop is opnieuw achter de glazen deur verdwenen. Ook de monteur verwacht nu het ergste. Ik kan niets anders doen dan wachten en mijn tweede dag op reis doorbrengen in het Service Center. Mocht het echt slecht zijn dan zal ik proberen aan te dringen om hem te laten verwisselen voor een nieuwe. Al denk ik niet dat dat zal lukken. We wachten maar af.

10:16, Singapore time

Update: IK heb net het nieuws gekregen dat het hele moederbord, zeg maar computer, zal worden vernieuwd. Ik moet rond vijf uur vanmiddag terugkomen om te kijken of de patient dan volledig is hersteld of niet. Ik heb steeds verteld dat ik niet meer terugkom naar Singapore om de druk er een beetje op te houden. Nu kan ik toch nog wat gaan bezichtigen en wel de "Changi Chapel".
Later meer.

16:40, Singapore time

Update: Mijn laptop is nu klaar en ik hoop morgen mijn nieuwe verhalen en foto's te plaatsen. Tot morgen.
Copyright/Disclaimer