donderdag 16 augustus 2007

Nederland, op weg naar Zaltbommel

Pattaya, 16/08/2007

Nu is het dan zover, ik ben gepakt en gezakt en over een aantal minuten zal de taxi ons naar de luchthaven van Bangkok brengen. Ik heb gemengde gevoelens. Aan de ene kant ben ik blij dat ik weer weg kan uit Pattaya en aan de andere kant had ik liever een andere bestemming gekozen dan Holland.
Maar ja, lieve koekjes worden niet gebakken dus moeten we er maar doorheen. Zoals eerder vermeld zal ik nu proberen Nederland te zien door de ogen van een toerist. Bij aankomst morgen zal ik mij eerst weer melden bij het consulaat voor een visum. Daarna een broodje op het Damrak en dan met de trein naar mijn geboortestad “Zaltbommel”. Ik zal het wel druk hebben het eerste weekend. Er moet een nieuwe Apple Computer worden gekocht en ik zal die ook proberen aan het internet te krijgen. Zaterdag bier drinken met mijn broer en misschien naar het voetballen om de verrichtingen van “NIVO-SPARTA Zaltbommel” te zien. Zondag wandelen en de MotoGP van TSJECHIË bij Henk de Vries kijken. Een korte avondwandeling en dan begint de werkweek weer.
Wat maandag mijn bestemming wordt is nog een raadsel, maar als het weer het toelaat dan ga ik zeker niet thuis zitten.

Copyright/Disclaimer