maandag 13 augustus 2007

Nederland, door andere ogen

Pattaya, 13/08/2007

Zo, ik ben al bijna weer op weg naar Nederland. Het is alweer een tijd geleden dat ik mocht proeven van de Nederlandse lekkernijen zoals kroketten en andere snacks. De wereld veranderd snel en er is nog maar heel weinig dat niet te koop is in den verre. Laatst zijn er nog de stroopwafels toegevoegd aan het assortiment van Starbucks in Azië. Heerlijk met een bakkie goede koffie.
Wat zijn de plannen voor de komende weken? Ik moet zeker weer gaan lopen. Daar is gewoonweg niets van terecht gekomen in de laatste twee maanden. Mijn dagje Amsterdam staat weer op de agenda en in het laatste weekend ga ik een wedstrijd van het Nederlandse elftal bezoeken. Er zijn afspraken met oude vrienden en misschien zit er zelfs nog een weekend België in als Kris en Jess tijd voor mij hebben.
Mijn verhalen blijven komen maar nu gaan ze over Nederland. Ik zal zoveel mogelijk proberen het door de ogen van een toerist te zien. Ik hoop dat jullie veel plezier hebben bij het lezen van mijn verhalen.

Copyright/Disclaimer