vrijdag 19 juni 2009

Thailand, weer alleen

Pattaya, 19 juni 2009

Zo stap je samen in Düsseldorf op het vliegtuig voor een reis van een week of zes en zo neem je weer afscheid van je reismaat. Natuurlijk komt er aan alles een einde maar toch is het jammer dat zo’n mooie reis een beetje in mineur is geëindigd. Het lag niet aan ons maar aan het geringe aantal bezoekers hier in Thailand. Het is hier ongelofelijk rustig in Pattaya. Je wordt nu natuurlijk supersnel bediend in de restaurants maar in de bar en het café zaten we vele avonden samen aan de bar.

Onze laatste avond samen was een mooie en het eten bij Patricks Restaurant in Pattaya was ook van hoge kwaliteit.

Voor Tettje werd het allemaal nog erger toen hij voor zijn vertrek na vier uur wachten weer het vliegtuig moest verlaten en in een hotel in Bangkok werd ondergebracht. Als je vertrekt dan wil je ook naar huis!
Van Japan 2009, deel 2

Voor mij wordt het nu allemaal wat rustiger! Over twee maanden ga ik zelf ook weer naar Nederland maar eerst wil ik nog wat korte tripjes maken. Ik heb al een ticket naar Maleisië en Singapore voor volgende maand. Voor de rest zie ik wel. Ik heb ook wel zin om een beetje door Thailand te gaan crossen. Pattaya is niet gezellig als er zo weinig toeristen zijn, dan kun je veel beter gaan backpacken met andere rugzakartiesten door de minder ontwikkelde gebieden van Thailand.
Maar eerst ga ik twee weken slapen! Lekker gezond eten en veel slapen. De afgelopen maanden hebben hun tol geëist! Natuurlijk ga ik ook eens hard lezen in de gebruiksaanwijzing van mijn nieuwe Nikon D90.
Copyright/Disclaimer