donderdag 4 juni 2009

Japan, de laatste verplaatsing

Yokohama, 04 juni 2009

Dit moet zeker de meest intensieve reis zijn die ik ooit heb gemaakt. Van zeven uur ‘s morgens tot laat in de avond zijn we onderweg of bezig met dit schitterende land. Japan heeft al onze verwachtingen overtroffen op alle gebieden die maar denkbaar zijn.
Ik schrijf dit stukje terwijl ik met 260 km/u in een trein door het Japanse landschap raas. Het is niet te beschrijven!
In een eerder stukje heb ik geschreven dat de geschreven delen korter zouden worden. Nu moet ik helaas nog een stapje verder terug doen. Er is gewoon niet genoeg tijd!
Ik plaats nu gewoon elke dag één foto met de verklaring wat er op de foto staat. Natuurlijk komt er later nog wel een geschreven stukje bij.
Het belangrijkste nieuws is echter dat ik eindelijk een grote fotocamera heb gekocht. Ik ben sinds twee dagen de trotse eigenaar van een Nikon D90 met een 18-200 mm zoomlens. Mijn foto’s moeten dus wel wat beter worden.

Copyright/Disclaimer