woensdag 3 januari 2007

Thailand, Nieuwjaar

Pattaya, Thailand

Allereerst natuurlijk de beste wensen voor 2007 voor zover jullie die nog niet ontvangen hadden.

Het was me het jaar wel. Ik ben verschrikkelijk druk geweest met van alles en nog wat met als resultaat dat de kerstkaarten er dit jaar bij in zijn geschoten. Volgend jaar beter!
Na mijn bezoek aan Bangkok met Henk en Dean zijn Henk en ik terug gegaan naar Pattaya. het is nu eenmaal niet de beste tijd om zo rond de kerst en oud en nieuw te reizen, Dean voegde zich op de dinsdag bij ons omdat de geplande bruiloft was verplaatst. De papieren waren nog niet in orde.
Over de rest van die twee weken kan ik kort zijn.
Henk heeft twee weken huis gehouden en is op zijn vroegst om half vier naar bed gegaan, elke middag vroeg op!
Dean en ik hebben steeds de ochtendloop ( 10 kilometer ) gedaan, met uitzondering van twee dagen, en hebben verder genoten van het strand en goed eten.
Morgen gaan we op pad de jungle in. Gewoon met de rugzak het achterland, het echte Thailand, ontdekken.
Ik probeer om elke dag een blog met foto's te maken zodat jullie ook op de hoogte blijven van onze avonturen.

Tot morgen.

Copyright/Disclaimer