maandag 19 maart 2012

Thailand: Nog twee weekjes te gaan

Pattaya (Boxing Roo (8))

De eerste twee weken zijn voorbij gevlogen! Veel gegeten, nog meer uitgerust en de laatste verhalen van ons verblijf in Singapore gepubliceerd. Het bezoek van mijn schoonzuster en haar man zijn anders verlopen dan ik had verwacht. Daar kan ik niets aan veranderen en dan moet je het zo maar aannemen zoals het je wordt aangegeven!
Lyka was ook niet echt blij tijdens hun bezoek en fleurde meteen op toen de dag van hun vertrek was aangebroken.
Ik ga nu weer verder met de laatste verhalen van 2011. Volgens de voorzichtige schattingen heb ik zeker nog een verhaal of twintig in te halen. Dat gaat me niet lukken omdat ik ook nog bezig ben met mijn foto's en drie boeken. Misschien neem ik wel teveel hooi op mijn vork maar ik ben nu eenmaal geen persoon om stil te gaan zitten. Een beker koffie aan mijn zijde, de aircon op 27 graden en rockmuziek uit de zeventiger jaren. Ik kom de dag wel door. Dus morgen weer een verhaal uit de serie Hong Kong!

Big Buddha op Lantau Island
Copyright/Disclaimer