zondag 22 januari 2012

Thailand: Een klein feestje

Pattaya (Boxing Roo (8))

Het was letterlijk een klein feestje! Samen met mijn verloofde op stap om er een leuke avond van te maken. Na eerst een paar biertjes met wat vrienden in de Boxing Roo te hebben gedronken was de volgende stap een paar biertjes bij 'het kantoor'. Jammer genoeg sneuvelde onderweg mijn kleine Nikon L22.
Zoals altijd kon mijn verloofde niet wachten om de foto's te bekijken. Een onhandige combinatie van snelheid en miscommunicatie en de camera lag op de grond. Het lipje van het batterijen compartiment gebroken en alleen nog met plakbandje dicht te houden. Jammer maar helaas en zo komt een bijna twee jaar oude Nikon L22 aan een vroeg einde.
De drukte bij het kantoor viel echt tegen! Wij vonden het dan ook snel tijd om te gaan eten bij Patrick's Belgian Restaurant. Een klassieker die altijd een goede biefstuk voorgeschoteld. Maar ook hier heeft de recessie toegeslagen!
De overheerlijke crackers worden niet meer geserveerd. En daar zit je dan een twintig minuten te wachten totdat je eten wordt geserveerd. Misschien wordt er sneller gedronken en dat bevorderd de omzet? Voor mij is het een gemis.
En daar was de biefstuk

De camera werkt nog wel maar af en toe raakt het contact verloren waardoor de foto niet wordt opgeslagen. Dus deze keer Lyka achter een leeg bord.

Maar de avond zat er nog niet op. We hadden nog een afstandje naar het hotel af te leggen en onderweg zouden we zeker nog een paar vrienden en bekenden tegen het lijf lopen.
De eerste halte was het "Areca Lodge Hotel" waar een hele goede vriend van ons barkeeper is. Bij Vinas is het altijd lachen en het nieuws van onze verloving en mijn verjaardag bracht hem in extase. Hij regelde bij de eerste de beste bloemverkoper alles wat ze in haar armen had en huurde de bloemenpracht voor een foto.

Het was ouderwets lachen aan de bar bij Vinas. We dronken er nog een paar met Grant en zijn maat en zo werd ahetbtijd om te gaan slapen. Het was geen groots feest maar wel fijn feest. God weet waar ik mijn 53st verjaardag zal vieren maar ik hoop wel dat het met Lyka aan mijn zijde is.

En dit is nu eerste keer dat ik een verhaal publiceer zonder de tussenkomst van mijn MacBook. Het lijkt er op dat ik nu alles onder controle heb en dat de workflow is geoptimaliseerd.

Geschreven met BlogPress op mijn iPad, foto's van betere kwaliteit volgen later.
Copyright/Disclaimer