woensdag 10 november 2010

Thailand: Een Babylonische spraakverwarring

Pattaya (Boxing Roo)

AirAsia geeft weer een miljoen gratis stoelen weg en ik wilde natuurlijk hier meteen op inspelen. Gratis naar de MotoGP van Maleisië in 2011 klinkt toch voor iedereen als muziek in de oren?
Vooral na deze beelden van de laatste MotoGP van het seizoen 2010!

Volgend seizoen rijdt Valentino Rossi in het Rood van Ducati. 
Na zeven jaar afscheid van zijn Yamaha

Bye Bye Baby

Maar toen ik op de website van het “Sepang International Circuit” ging kijken werd het plotseling heel erg moeilijk om mijn tickets te boeken! Op de officiële website vond ik de volgende data voor de MotoGP van 2011!

Ik was natuurlijk nog niet uit het veld geslagen want een foutje is menselijk. Helaas werd het een zoekopdracht bij Google alleen nog maar moeilijker, het weekend van 7-9 Oktober 2011 werd ook nog eens toegevoegd als datum voor de MotoGP. En de enige betrouwbare, de "MotoGP site" zelf zwijgt in alle toonaarden.
Dat was voor mij meteen een gemiste kans en een verloren voordeeltje dat iedereen wel kan gebruiken.
Copyright/Disclaimer