maandag 2 november 2009

Singapore, een opdrogende pen

Singapore, 02 november 2009

Mijn gedachten zijn ergens anders en het slechte weer dat in Malacca heerste heerst ook hier. Ik heb weinig zin om iets te ondernemen en alles staat in het teken van mijn reis naar Nepal. Er moest nog stevig inkopen worden gedaan en er is weer een stevige hap uit mijn creditkaart rekening genomen. Het is maar voor één keer en de speciale kleding en gereedschap gaat jaren mee. Ik laat het in de winkel achter omdat het onzinnig is om het mee te slepen voor een week.
Nog meer nieuwe winkelcentra! Wel mooi ontworpen maar ik vraag me af of het wel echt nodig is.

Heerlijke Sushi terwijl op een stoeprand terwijl een zware tropische regenbui het dagelijks leven op pauze zet. Een half uur later komt alles weer op gang en ik ga weer richting mij hostel.

De avond is rustig en met een paar jongens uit het hostel kom ik niet verder dan mijn vaste vegetarische restaurant, een paar biertjes en slapen. Ik onderneem nu zo weinig dat ik niet goed weet wat ik moet schrijven, vandaar die opdrogende pen.

Gewoon een wandeling door de stad.
Copyright/Disclaimer