Foto's verhuizen en herschrijven

Enkele jaren geleden heeft Google de stekker uit Picasa getrokken en tot nu toe ondervind mijn blog daar nog steeds problemen van. Omdat ik voorlopig toch niet meer op reis ga ben ik de verhalen uit 1999 aan het herschrijven en de foto's aan het verhuizen naar Flickr. Veel leesplezier met mijn avonturen van alweer ruim 18 jaar geleden!

dinsdag 28 mei 2013

Nederland: Eindelijk lekker weer

Zaltbommel

Het is prima weer vandaag maar toch valt deze dag in het water. Om zes uur was ik al wakker terwijl Lyka als een blok verder sliep. Ze is niet helemaal lekker vanochtend en dan heeft het geen nut om naar de Efteling te gaan.
Ik ben al klaarwakker en ga meteen maar weer schrijven. Met een kop koffie uit de Senseo binnen handbereik en Radio 2 op de achtergrond schrijf ik het verhaal van eerste paasdag 1998 in Australië.

Klik op de foto voor het verhaal


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Copyright/Disclaimer

Gratis eboek downloaden/lezen?