Foto's verhuizen en herschrijven

Enkele jaren geleden heeft Google de stekker uit Picasa getrokken en tot nu toe ondervind mijn blog daar nog steeds problemen van. Omdat ik voorlopig toch niet meer op reis ga ben ik de verhalen uit 1999 aan het herschrijven en de foto's aan het verhuizen naar Flickr. Veel leesplezier met mijn avonturen van alweer ruim 18 jaar geleden!

maandag 18 maart 2013

Thailand: Dag 26 van het lange wachten

Pattaya (Doughy's GH (14)

De in de afgelopen twee maanden opgebouwde stress en de problemen rond het MVV-visum voor Lyka is ons uiteindelijk teveel geworden. Onze relatie is tot het uiterste van de trekproef op de testbank gelegd en helaas bezweken. Na een knallende ruzie zijn we uit elkaar gegaan.
Ik weet niet goed wat ik er mee aan moet. Ik heb nog steeds goede hoop dat het uiteindelijk goed zal komen. Ik stop dan ook niet meteen met de aanvraag van het MVV-visum.
‘Alle tijd, energie, kracht en geld die we er in hebben geïnvesteerd kunnen toch niet voor niets zijn geweest?’
Met tranen in mijn ogen kijk ik naar een foto van ons samen in betere tijden.

Samen in betere tijden, Suwon (Zuid-Korea)

Ik hoop dat deze tijden, in een niet al te verre toekomst, weer terug zullen komen en dat we samen op 23 april naar Nederland zullen afreizen. Maar voor nu ziet het daar nog niet naar uit!

4 opmerkingen:

  1. Hou je taai Jiel....ik leef met je mee en hoop op een betere uitkomst dan dit.
    Gr.Jeroen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Potverdorie Jiel, ik hoop dat je/jullie er uit komen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Jiel,dit is klote man,maar je weet alles in het leven gaat zoals het gaat.Als je voor elkaar bestemd bent,dan komt het goed.Anders is het niet anders,ik ken je als een toffe gast en zorgzaam.Ik hoop het allerbeste voor je.Groetjes en sterkte Arno.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel sterkte Jiel, en ik hoop met je mee dat alles weer op zijn pootjes terecht komt en dat we jullie beiden eind april weer kunnen begroeten.

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright/Disclaimer

Gratis eboek downloaden/lezen?