vrijdag 25 december 2009

Thailand, de kerst is weer daar

Pattaya, 25 december 2009

Met nog een week te gaan in 2009 heb ik nog een hele berg onafgemaakte verhalen voor me liggen. In de tweeëneenhalve week die ik nog over heb voordat ik naar Nieuw Zeeland vertrek zal ik proberen zoveel mogelijk verhalen af te maken en te publiceren. Het is een druk jaar geweest met een kleine 40.000 bezoekers uit 61 verschillende landen op mijn weblog en meer dan 230 publicaties.
De weblog begint zo langzamerhand in zijn voegen te kraken en heel serieuze vormen aan te nemen. Ik schrijf nog steeds met veel plezier en de fotografie is alleen maar beter geworden maar ik merk ook dat ik steeds verder achterop raak met mijn verhalen naarmate het jaar vordert.
Volgend jaar probeer ik beter bij te blijven en wanneer ik geen goed verhaal heb dan zal ik de foto van de dag plaatsen. Foto? Ja, die andere passie! 7800 foto’s zijn er in 2009 aan mijn catalogus toegevoegd. En daar zit ‘m nu net de kneep. Die foto’s dienen ook verwerkt te worden. En dat kost tijd! Wanneer ik alleen op pad ben dan heb ik die tijd en dan valt het wel mee, maar wanneer ik met anderen onderweg ben is het sociale gebeuren natuurlijk belangrijker.

Morgen naar het strand met de laptop op schoot verhalen schrijven en met een spa rood in de hand naar de staalblauwe zee kijken.



Een fijne kerst en een voorspoedig en gezond 2010.
Copyright/Disclaimer