zaterdag 27 maart 2010

Singapore, lunch met Mr. Lee

Singapore (Sky Orchids Hostel), 27 maart 2010

Het is vreemd maar het is alweer mijn laatste dag in Singapore. Het was zo gepland en deze zaterdag ontmoet ik weer een oude bekende uit Nepal. Mijn vriend, de oude Mr. Lee en ik gaan samen lunchen in Chinatown.

Foudcourt Singapore Style! Meer dan 250 eetstalletjes, van alles en nog wat kun je hier vinden.

Het kan niet origineler worden! Omringt door rokende Chinezen werk ik de kom noedels naar binnen.
Het is een goed gesprek en misschien gaan we samen in november weer naar Nepal. Minder mooie plaatjes maar opnieuw een hele mooie dag met een bijzondere ontmoeting.

Verse Dim Sum wordt ter plaatse gemaakt.


Noedels met twee soorten varkensvlees.


Eenzame Trishaw, het vervoermiddel oude een ver verleden.


Het blijft mooi! Singapore bij nacht.

Morgen ga ik dus op pad naar Malacca. Oude vrienden en koude bieren.
Copyright/Disclaimer