vrijdag 26 maart 2010

Singapore, langzaam slenteren

Singapore (Sky Orchids Hostel), 26 maart 2010

Mijn reismaat had wegens problemen met de gezondheid afgezegd en zo vond ik mezelf alleen in Singapore inplaats van alleen in Penang. Niet dat het veel uitmaakt want ik ben bekend in beide plaatsen en ik heb tegenwoordig overal vrienden.

Wat wel anders was was dat ik niets kon verzinnen om alleen te gaan doen. Er zijn niet veel plaatsen meer over die ik nog niet bezocht heb in Singapore. Dus na het ontbijt slenterde ik maar een beetje door de stad op zoek naar mooie plaatjes.

Voor vanavond had ik contact kunnen leggen met twee vrienden die ik vorig jaar in Nepal had ontmoet. Het was een leuk weerzien over een Chinese maaltijd met een leuke afsluiting aan Boat Quay. Wat ons wel opviel was de dat bediening een stuk slechter was geworden in de “Penny Black”, dit was dus de laatste keer dat ik daar ben geweest.

Om iets over één zocht ik mijn bedje op. Oordoppen in en mijn hoofdlantaarn om de rechterpols.
Welterusten.
Copyright/Disclaimer