Foto's verhuizen en herschrijven

Enkele jaren geleden heeft Google de stekker uit Picasa getrokken en tot nu toe ondervind mijn blog daar nog steeds problemen van. Omdat ik voorlopig toch niet meer op reis ga ben ik de verhalen uit 1999 aan het herschrijven en de foto's aan het verhuizen naar Flickr. Veel leesplezier met mijn avonturen van alweer ruim 18 jaar geleden!

zaterdag 22 augustus 2009

Singapore, een zware lucht boven Rochor

Pattaya, 22 augustus 2009



Terwijl ik al mijn foto's aan het reorganiseren ben kom ik af en toe een plaatje tegen dat ik jullie niet wil onthouden. Deze keer, "Een heel zware lucht boven Rochor in Singapore".
In de tropen regent het niet zoals in Nederland op een herfstdag, langdurig en druilerig. Als de lucht rond de evenaar op regen staat dan komt het eruit als een muur van water. Het leven staat voor een half uur stil en iedereen wacht tot de overstromingen weer zijn weggevloeid.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Copyright/Disclaimer

Gratis eboek downloaden/lezen?