Foto's verhuizen en herschrijven

Enkele jaren geleden heeft Google de stekker uit Picasa getrokken en tot nu toe ondervind mijn blog daar nog steeds problemen van. Omdat ik voorlopig toch niet meer op reis ga ben ik de verhalen uit 1999 aan het herschrijven en de foto's aan het verhuizen naar Flickr. Veel leesplezier met mijn avonturen van alweer ruim 18 jaar geleden!

donderdag 27 augustus 2009

Maleisië, een teruggevonden gedicht

Pattaya, 27 augustus 2009



Dit gedicht heb ik teruggevonden op een oude CD vol met gescande plaatjes van het begin van mijn reizen. Dit gedicht is uit november 2000, ik weet helaas niet meer waar ik het precies heb geschreven.


China, juni 1999

2 opmerkingen:

  1. Zie ik daar mijn walkman liggen op de voorgrond? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad! Ik kan het me herinneren als de dag van gisteren. Dat was een mooie dag met die Italianen.

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright/Disclaimer

Gratis eboek downloaden/lezen?