woensdag 12 november 2008

Nederland, 25.000!

Zaltbommel, 11/11/2008


De 25.000 ste bezoeker is toch sneller gekomen dan ik zelf had verwacht of kunnen hopen. Het is voor mij persoonlijk het bewijs dat het op prijs wordt gesteld dat ik de verhalen schrijf en op mijn weblog plaats, met de bijbehorende foto’s. Alhoewel ik de komende tijd, wegens mijn haperende gezondheid, een stapje terug moet doen zal ik toch proberen om zoveel mogelijk verhalen te schrijven en ik misschien zelfs wel terug ga in de tijd naar 1998 en 1999 toen ik de eerste stappen in Australië en Thailand zette.
Natuurlijk wil ik jullie allemaal hartelijk bedanken voor het bezoeken van mijn weblog en vergeet niet dat een reactie van jullie zijde altijd op prijs wordt gesteld.
Terwijl ik dit schrijf vraag ik me af hoe hoog ik de lat ga leggen voor de teller. 50.000 is me iets te hoog dus ga ik proberen om volgend jaar op 20 November de 40.000 te hebben gepasseerd. Ik hoop jullie elke dag terug te zien en ik beloof om zo goed mogelijk te schrijven en te publiceren.
Bedankt allemaal en veel leesplezier.
Copyright/Disclaimer